lördag 13 oktober 2012

Jobbar

Sitter på tåget mot jobbet igen, jag har inte ett underhållande och givande jobb, jag har ett jobb som stjäl all min energi och det som finns kvar när jag kommer hem på kvällen går till jobbsökande. Nu låter det som att min dotter inte får min energi och så är inte riktigt fallet men när jag kommer hem på kvällarna sover hon redan. På morgnarna däremot är det nog faktisk så att hon är den som ger mig orken att stiga upp. Jag ser alltid fram emot hennes morgonleende och hur hon hetsar mig upp ur sängen, så även i morse.

Men som jag sa är den delen av dagen över nu och resten försöker jag bara ta mig igenom. Jag har i alla fall införskaffat lite lektyr i form av ett cupcake magasin. Hoppas ni får en skön lördag i höstsolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar